سایت ایزوگام گلبام محلات

واجد شرایط

حرفه ای های بازار ایزوگام

24/8

فروش و ارتباط مشتری

ایزو 9001

دارنده تمامی استانداردهای جهانی

قیمت رول ایزوگام پشت‌بام درب کارخانه

    آخرین مقالات

    ایزوگام پشت بام

    قیمت رول ایزوگام پشت‌بام درجه‌یک و باکیفیت بر اساس ترکیب مواد اولیه درجه‌یک در مراحل مختلف تولید و نوع ایزوگام (تک لایه یا چندلایه بودن) و ضخامت و وزن هر رول مشخص می‌گردد. به‌طور حتم اطلاع از لیست بروز قیمت ایزوگام پشت‌بام برای عامه مردم و شرکت‌های پیمانکار ساختمانی از عوامل مهم در بودجه‌بندی مقاومت ساختمان و پروژه‌های ساخت‌وساز است.

    شرکت گلبام محلات جهت راحتی مشتریان شرکتی و سازمانی به‌طور روزانه قیمت بروز ایزوگام و تغییرات قیمت را از طریق فکس و شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کند تا شرکت‌های پیمانکاری ساختمان در پروژه‌های آب‌بندی و مقاوم‌سازی و عایق‌کاری ساختمان متضرر نشوند و بهتر بتوانند تصمیم بگیرند.

    بهترین ایزوگام پشت بام کشور
    بهترین ایزوگام پشت بام کشور، ایزوگام گلبام محلات

    مشخصات رول ایزوگام پشت‌بام

    اندازه رول‌های ایزوگام پشت‌بام، به‌طورمعمول به‌صورت توپ‌های 10 متری هستند. البته نوع ایزوگام پشت‌بام هم‌بستگی به نوع داخلی یا صادراتی، با وکیوم و شیرینگ و یا فوم کائوچو بسته‌بندی‌شده باشد. اگر بخواهیم به مشخصات یک رول ایزوگام پشت‌بام استاندارد اشاره‌کنیم شامل موارد زیر است:

    1. حداقل ضخامت و وزن هر رول ایزوگام پشت‌بام (37 کیلوگرم وزن و 3.5 میلی‌متر ضخامت)
    2. دارای روکش فویل آلومینیومی یا نایلون و یا پودرهای صنعتی مخصوص
    3. ثبت مشخصات محصول و شرکت تولیدکننده و برچسب بر روی بسته‌بندی
    4. تاریخ تولید و انقضاء محصول و عدم شکستگی در رول ایزوگام

    جهت دریافت قیمت بروز ایزوگام پشت‌بام و سقف با کارشناسان فروش شرکت گلبام در تماس باشید.

    مهندس ناصر آوازش
    بهترین ایزوگام پشت بام در منطقه، ایزوگام گلبام محلات است
    بهترین ایزوگام پشت بام در منطقه، ایزوگام گلبام محلات است

    وزن و ضخامت هر متر از ایزوگام پشت‌بام

    بعضی از مشخصات هر رول ایزوگام پشت‌بام در قیمت نهایی ایزوگام پشت‌بام بسیار تأثیرگذار هستند. علاوه بر قیر پالایشگاهی مصرفی و نوع درجه کیفی آن، وزن و ضخامت هر رول ایزوگام پشت‌بام نیز از عوامل دخیل در هزینه نهایی عایق رطوبتی و قیمت یک رول ایزوگام پشت‌بام به شمار می‌رود.

    قیمت رول ایزوگام پشت‌بام چند است؟

    عایق‌های رطوبتی ایزوگام پشت‌بام در مناطق مختلف مانند دلیجان، تبریز، مشهد و… طراحی و تولید می‌شوند که هریک استاندارد و روش و فنّاوری پخت خاص خود رادارند. ایزوگام‌های فویل دار، انواع ایزوگام صادراتی، ایزوگام دولایه و یک‌لایه، ایزوگام استخری و طرح دار و ایزوگام پشت‌بام، در مراحل تولید و طراحی متفاوتی دارند و در قیمت نیز یکسان نیستند. در حقیقت ایزوگام به دسته‌بندی‌های مختلفی ازنظر تعداد لایه‌ها، وزن و ضخامت و نوع قیر مصرفی تقسیم می‌شود که همین موضوع موجب می‌شود که کیفیت و قیمت رول ایزوگام بسیار متنوع و متغیر باشد. پیشنهاد می‌شود مقاله قیمت بهترین ایزوگام پشت‌بام را مطالعه فرمایید.

    نصب بهترین ایزوگام پشت بام توسط محسن توکلی

    ایزوگام پشت‌بام باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

    کیفیت در ایزوگام پشت‌بام، رابطه مستقیم باکیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید و همچنین نیروی انسانی ماهر در امر تولید و تکنولوژی و فرمول پخت ایزوگام پشت‌بام است.

    مشخصات ایزوگام پشت‌بام باکیفیت را می توان در ضخامت؛ که دوام و عمر مفید ایزوگام پشت بام نقش مؤثری دارد و همچنین در کیفیت قیر مصرفی در تولید ایزوگام پشت بام است. عامل اصلی نفوذناپذیر ساختمان و سقف استفاده از ایزوگام پشت بام با درجه کیفی بالا است.

    مبنای قیمت رول ایزوگام گلبام باکیفیت بالا، فروش عمده درب کارخانه است و اعلان قیمت بروز است.

    بهترین ایزوگام پشت بام صادراتی

    ایزوگام یا عایق رطوبتی پشت بام نوعی عایق ضد نم و رطوبت است که معمولاً در رول های 10 متری تولید و روانه بازار ایزوگام می شود. امروزه قیمت رول ایزوگام با توجه به کیفیت و نوع آن متفاوت است. عایق‌های رطوبتی ایزوگام پشت بام گلبام نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و اطراف ایران مانند عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان، امارات، عمان، ترکمنستان، گرجستان، ارمنستان و. بازار صادراتی عالی دارد. در حال حاضر تولید ایزوگام پشت بام صادراتی در گلبام طبق استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید و عرضه می‌گردد. بهترین مارک ایزوگام پشت صادراتی در حال حاضر ایزوگام شرق آوازه است؛ که در ادامه به مشخصات و ویژگی‌های این ایزوگام پشت‌بام صادراتی می‌پردازیم.

    تجار و شرکت‌های بازرگانی در امر صادرات ایزوگام جهت دریافت قیمت و نمونه ایزوگام جهت صادرات از طریق راه‌های ارتباطی می‌توانند با شرکت گلبام ارتباط بگیرند.

    خرید ایزوگام ارزان
    خرید ایزوگام

    بهترین روش دریافت قیمت بروز یک رول ایزوگام پشت‌بام

    برای شما هم این سؤال پیش‌آمده که بهترین راه دریافت قیمت روز ایزوگام پشت‌بام کدام است؟ برای گروه فروش و بازرگانی گلبام در کنار بحث تولید و ساخت انواع ایزوگام، بحث آموزش و نحوه خرید ایزوگام پشت‌بام استاندارد و درجه‌یک هم جزء الویت ها هست. درنهایت می‌توانید با تماس مستقیم یا از طریق راه‌های ارتباطی با شرکت گلبام مندرج در سایت می‌توانید بدون واسطه قیمت هر رول ایزوگام پشت‌بام را استعلام مستقیم نمایید.

    تیم فروش ایزوگام گلبام جهت مشاوره جهت خرید و سفارش ایزوگام پشت‌بام با توجه به منطقه اقلیمی نوع آب‌وهوای منطقه شما و معرفی نصاب ماهر ایزوگام از ضرر مالی و خسارت‌های کیفی به ساختمان شما جلوگیری کند.

    لیست قیمت ایزوگام پشت بام

    با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه در سال جدید از طرف تولیدکنندگان آن‌ها، هزینه‌های تولید ایزوگام افزایش‌یافته و این تولیدات در کارخانه و پس از محاسبه قیمت رول ایزوگام پشت بام بعلاوه میزان سود ابلاغ‌شده از جانب وزارت صنایع در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

    درنهایت و با ارائه توضیحات بالا به این نتیجه می‌توان رسید که افزایش قیمت در تولیدات ایزوگام و عایق‌های رطوبتی ارتباطی به تولیدکننده ندارد و افزایش آن در اختیار ایشان نیست.

    برای دریافت قیمت رول ایزوگام و یا افزایش قیمت‌ها در سال جاری می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده اقدام کنید. شرکت‌ها و پیمانکاران و انبوه‌سازان ساختمانی می‌توانند از این امکانات سودمند شوند.

    آیا دوست دارید بدانید که رول ایزوگام پشت بم متری چند است؟ قیمت انواع ایزوگام پشت بام رولی چند است؟

    جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام پشت‌بام با واحد فروش گلبام تماس بگیرید.

    پیشنهاد می گردد مقاله قیمت ایزوگام پشت بام را جهت اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید.

    محصولات صادراتی ایزوگام گلبام محلات
    آدرس بهترین کارخانه ایزوگام پشت بام

    خرید رول ایزوگام پشت بام از درب کارخانه

     

    شرکت ایزوگام گلبام محلات با تولید محصولات پلیمری و درجه‌یک و بهترین کیفیت در راستای مشتری مداری و کمک به خریداران و مشتریان در سراسر کشور بستری فراهم نموده که کلیه مشتریان در مناطق مختلف کشور می‌توانند خرید خود را از کارخانه و دفاتر فروش کارخانه در سراسر کشور انجام دهند.

    بهترین روش خرید ایزوگام پشت‌بام برای خریداران ایزوگام از کارخانه به‌صورت مستقیم یا دفاتر فروش کارخانه در شهرهای مختلف است که این کار برای سهولت دسترسی مشتری به ایزوگام است.

    معرفی محصولات برتر ایزوگام پشت بام برند گلبام

    در کارخانه ایزوگام گلبام محلات می‌توانید محصولات درجه‌یک با 4 برند و محصول ویژه را مشاهده کنید که برای پروژه‌های مختلف تولید می‌شوند. خرید ایزوگام مستقیم از کارخانه تهیه این محصولات را برای شرکت‌ها، پیمانکاران ساختمان‌های اداری و تجاری و مسکونی ممکن می‌کند.

    1. ایزوگام گلبام محلات فویل دار دولایه (صادراتی) باضخامت 4.7 میلی‌متر و وزن 50 کیلوگرم
    2. ایزوگام صادراتی شرق آوازه دلیجان ضخامت 3.7 میلی‌متر و وزن 42 کیلوگرم
    3. ایزوگام پوشش بام جلوه دلیجان باضخامت 3.7. میلی‌متر و وزن 42 کیلوگرم
    4. ایزوگام اعتماد شرق دلیجان باضخامت 4.3. میلی‌متر و وزن 45 کیلوگرم
    5. ایزوگام طرح دار پوشش بام جلوه ضخامت 3.5 الی 4 میلی‌متر و وزن 45 کیلوگرم.

    در کارخانه گلبام انواع ایزوگام طرح دار و ایزوگام‌های سردسیری و ایزوگام گرمسیری و ایزوگام دولایه و سه لایه ثبت سفارش می‌شود.

    ایزوگام صادراتی شرق آوازه
    ایزوگام صادراتی شرق آوازه از محصولات گلبام محلات

    راه‌های ارتباطی شرکت ایزوگام گلبام محلات

    دفتر مرکزی فروش ایزوگام دلیجان درب کارخانه

    تلفن کارخانه ایزوگام گلبام محلات:

    08643263372

    واتساپ دفتر فروش کارخانه جهت ارسال نمونه کارهای نصاب ایزوگام 

    09181652452

    مشاوره رایگان درخصوص قیمت ایزوگام گلبام محلات در شهر شما و تهران:

    09181652452

    ایمیل شرکت ایزوگام گلبام محلات:

    info@izogamgolbammahalat.com

    سایت شرکت ایزوگام گلبام محلات:

    izogamgolbammahalat.com

    آدرس کارخانه ایزوگام گلبام محلات:

    استان مرکزی، شهرستان دلیجان- جاده محلات- نخجیروان- شهرک صنعتی شهید حبیبی- خیابان سوم- سمت راست- شرکت ایزوگام گلبام محلات

    آدرس کارخانه ایزوگام گلبام محلات در گوگل مپ

    مقالات مرتبط

    روش نصب بهترین ایزوگام پشت‌بام
    روش های نصب بهترین ایزوگام پشت بام و سقف به همراه نکات و اصول نصب ایزوگام پشت بام در این مطلب است. ایزوگام گلبام ...
    بازار ایزوگام در دوران پسا کرونا
    در این مقاله ریسک های موجود در صنعت ایزوگام در دورا پسا کرونا در بازار ایران و جهان مورد بررسی قرار داده ایم. چندین ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × 2 =

    golbam mahalat site

    شرکت ایزوگام گلبام محلات دارنده نشان های استاندارد جهانی و بین المللی در حوزه ی عایق های رطوبتی و ایزوگام، از شرکت های پیشگام در تولید و فروش ایزوگام با کیفیت

    اطلاعات تماس