سایت ایزوگام گلبام محلات

واجد شرایط

حرفه ای های بازار ایزوگام

24/8

فروش و ارتباط مشتری

ایزو 9001

دارنده تمامی استانداردهای جهانی

محصول ایزوگام طرح دار از محصولات ایزوگام گلبام محلات

ایزوگام طرح دار جز جدیدترین نسل های ایزوگام هستند؛ این نوع ایزوگام، علاوه بر مقاومت و طول عمر بالایی که دارد؛ به عنوان یکی از انواع عایق رطوبتی عایق و ضد رطوبت، ظاهر خاصی را به بام و دیوارها می‌بخشد. ایزوگام طرح دار، با فویل عالی در طرح های متنوعی از جمله؛ طرح های آجرنما، آجرنمای سنگی، موزاییکی، چمنی، سرامیک و سنگ، لانه زنبوری و حتی در طرح چوب با رنگ های متنوع و با کیفیت 30 تا 35 میکرون از قیر خالص پلیمری که با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می‌شوند تولید و عرضه می‌گردد.

از ایزوگام طرح دار با طرح آجرنما، جهت زیباسازی ساختمان می‌توان استفاده کرد. همچنین به دلیل اینکه ایزوگام طرح دار در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارد؛ کاربردهای صنعتی زیادی دارد. به علاوه ایزوگام طرح دار مانع از بازتابش نور خورشید و آزار عابران و ساکنین مجاور ساختمان است. در آخرین مورد از کاربرد ایزوگام طرح دار می‌توان به زیباسازی دیوارها کاربرد دارد.

ایزوگام گلبام محلات، از ایزوگام های طرح دار نیز تولید دارد.

ایزوگام طرح دار

golbam mahalat site

شرکت ایزوگام گلبام محلات دارنده نشان های استاندارد جهانی و بین المللی در حوزه ی عایق های رطوبتی و ایزوگام، از شرکت های پیشگام در تولید و فروش ایزوگام با کیفیت

دسترسی سریع

اطلاعات تماس