سایت ایزوگام گلبام محلات

واجد شرایط

حرفه ای های بازار ایزوگام

24/8

فروش و ارتباط مشتری

ایزو 9001

دارنده تمامی استانداردهای جهانی

ایزوگام گلبام محلات فراتر از کیفیت و استانداردهای جهانی

شرکت ایزوگام گلبام محلات پرچمدار ایزوگام با کیفیت و ایزوگام دلیجان معتبر در سطح بازار عایق های رطوبتی و بازار ایزوگام

شرکت ایزوگام گلبام محلات جهت ارائه خدمات تخصیصات بهتر به مشتریان عزیز، کارشناسان فروش صادرات ایزوگام و فروش ایزوگام داخلی را تفکیک نموده است.

با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه ایزوگام، و توافق صنف و انجمن تخصصی ایزوگام و عایق رطوبتی ایران، قیمت محصولات در سایت درج نمی‌گردد جهت استعلام قیمت محصولات شرکت ایزوگام گلبام محلات از راه‌های ارتباطی مندرج در سایت اقدام نمایید. توجه نمایید که تمامی محصولات برند ایزوگام گلبام محلات قابلیت صادرات را دارند و جهت اطلاع مشتریان عزیز کیفیت محصولات ایزوگام گلبام محلات چه در حوزه صادرات و چه در حوزه فروش داخلی تضمین شده است و این را می توانید از مشتریان ما در بازار ایزوگام بپرسید. 

محصولات ما: ایزوگام گلبام محلات، ایزوگام اعتماد شرق، ایزوگام شرق آوازه و ایزوگام پوشش بام جلوه و به پاس حمایت از مشتریان عزیز و رفع نیا آنها محصول قیر نیز به سبد خرید مشتریان محترم افزوده گردیده است.

مجتبی آوازش

کارشناس فروش

ایزوگام بی کیفیت و تقلبی

خریداران و مصرف‌کنندگان با انواع ایزوگام‌های بی‌کیفیت و نامرغوب مواجه هستند و زمانی که برای خرید ایزوگام اقدام می‌کنند با انواع و اقسام ایزوگام مواجه هستند باقیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت، که این باعث سردرگمی مشتریان و مصرف‌کنندگان می‌گردد و جالب است که بدانید با تبلیغات سوء مشتریان را به سمت قیمت‌های پایین و توجیه کیفیت آن سوق می‌دهند.

golbam mahalat site

شرکت ایزوگام گلبام محلات دارنده نشان های استاندارد جهانی و بین المللی در حوزه ی عایق های رطوبتی و ایزوگام، از شرکت های پیشگام در تولید و فروش ایزوگام با کیفیت

دسترسی سریع

اطلاعات تماس